Millennials su najteži kupci: zato

Tijekom godina, kao što znamo, ljudske su se potrebe razvijale u korak s društvom. U svakom području, u svakom sektoru, navike svakog od nas radikalno su se mijenjale, često mijenjajući prema dobnim skupinama.

Obiteljskom će čovjeku trebati, pri odabiru nekretnine, velika imovina, možda u blizini školskih zgrada ili rekreacijskih objekata pogodnih za djecu. Postojat će nekoliko nekretnina koje će privući pažnju starijih osoba koje će, željne mirnog provođenja mirovine, odlučiti za nekretnine koje nisu prevelike, ali udobne i funkcionalne.

Bend koji još nismo spomenuli je onaj koji stavlja cijeli sektor nekretnina u krizu: onaj milenijskih. Nakon što smo nedavno ušli u naš sektor, pojavljuju se upravo zbog specifičnih potreba koje izražavaju u odnosu na ostale prethodno spomenute kategorije.

Istraživanje su proveli neki profesionalci iz industrije, Amerikanci, a rezultati su bili sljedeći. Milenijalci su navikli na naručivanje i otkazivanje takozvanih jahanja i isporuku obroka na svojim telefonima, budući da nisu navikli na sklapanje dugoročnih ugovora, ali ne mogu shvatiti, iz očitih razloga, svoju osobnu obvezu kada se odnose s agentom za nekretnine.

Stav koji, iako se čini nevažnim, zapravo uvelike utječe na odnose i prije svega na pristup koji se ima prema hipotetičkom sugovorniku ili samom agentu.

Temeljni problem leži u činjenici da se to ciljno tržište ne može uzeti u obzir, s obzirom na to da on predstavlja ne-indiferentni pojas. Zapravo, oko 35% sektora nekretnina zauzimaju strane potražnje, od strane mladih investitora. Osim čisto numeričke vrijednosti, statistika pokazuje da je kupovna moć tisućljeća očito viša od vjerojatnog konkurenta sličnog raspona.

Kao što je izjavio Kelman, stručnjak koji je proveo ovu analizu u prvom licu: „Potrebno je pronaći ispravan način prilagodbe usluge prijedloga nekretnina svijetu na zahtjev u kojem trenutno živimo. Potpuno prijavljen na digitalnoj razini. Stoga će biti od primarne važnosti organizirati agente u različitim timovima, sposobni razviti savjetodavni pristup izazovima pristupačnosti, od temeljne važnosti za mnoge kupce, oblikovati kompetentne agente nad svim.

Prekrasan izazov, dakle, koji kombinira vještine s hitnom potrebom da budu što bliže novim potrebama koje izražava sve širi segment i istovremeno se sve više razvija.

Još nije poznato kako bi se ove sklonosti mogle dalje mijenjati. Da bi bila uspješna, važno je biti u stanju predvidjeti promjene, a prije svega ih ublažiti na najbolji mogući način. Da bismo otkrili nešto više, samo trebamo pričekati vrijeme da uzmemo svoj put, i izravno shvatiti kako i koliko se tržišni trendovi mogu promijeniti zahvaljujući novom segmentu koji istiskuje cijeli svijet opeke!

Traži u Realigru

 

    Račun Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Postavke

      Za bolje korištenje Realigro web stranica, postaviti postavke za jezik, valuta, kvadrata ili sq ft .

      Postavite sada Ne prikazuj ponovo
    BB