Što nova generacija traži u domu

Želi i mijenjaju se tijekom godina, budući da možemo vidjeti nekoliko različitih prioriteta u pogledu onoga što tisućljeće želi u svom domu. Kao što smo svjesni, tisućljetnici su odrasli okruženi tehnologijom i povezanošću. Oni žele biti povezani u svako doba i biti u stanju kontrolirati stvari putem tehnologije. Još u 1900-ima svi su željeli uređaje koji su ispravno radili - kao što su mikrovalna peć, štednjak, frižider, itd. Sada milenijalci žele svjetla koja se mogu uključiti i isključiti mobitelima i žaluzinama koje se mogu otvoriti i zatvoriti tehnologije.



Kao što možete vidjeti, mnogi ljudi iz nove generacije željeli su nove uređaje za svoj prvi dom. To može uključivati i hladnjak koji vam govori o namirnicama koje su vam potrebne, koje je povezano putem WIFI-a, ili neke od njih možete odabrati privlačan hladnjak koji je od nehrđajućeg čelika. Svatko želi veliku glavnu spavaću sobu i ta se "želja" nije mnogo promijenila tijekom godina. Garaža za 2 automobila je glavna nužnost koju većina milenijala opredjeljuje, što je izvodljivo i ima smisla ovisno o tome gdje u svijetu živite. Ako živite u zemlji sa snijegom - mogu razumjeti tu želju.



Skladištenje energije postaje sve popularnije jer se polako mijenjamo kako bismo smanjili energiju koju koristimo. Ovo je odličan put za mlađe generacije da se krene prema, kao što je bolje za naše okruženje. Luksuzna kuhinja i kameni podovi još je jedna velika potreba koju bi nova generacija željela jer izgleda "luksuzno". Oni žele najbolje od najboljih, pogotovo kada ugošćuju svoje prijatelje i obitelj na večeru. Tko ne želi zabavljati veliku kuhinju?



Završeni podrum obično je nužan za novu generaciju, jer se čini da nisu praktični i da više ovise o tehnologiji. To će učiniti njihov život lakšim i učinkovitijim. Mjesto je veliki čimbenik kada se radi o njihovim željama i potrebama u domu. Žele biti na najboljem mogućem mjestu, čak i ako to dodatno košta. Potrebno ih je okružiti sve što je u njihovoj blizini. To ima smisla, ali ovisno o njegovoj ili njezinoj financijskoj situaciji - nije uvijek moguće svima. Mjesto je ključni čimbenik za mnoge ljude, a ne samo za novu generaciju kada je u pitanju pronalaženje savršenog mjesta. Nitko ne želi biti na mjestu koje im se ne sviđa; život je prekratak da ne uživate u vašem domu. Biti na mjestu po vašem izboru igra ulogu u vašem zdravlju. Istraživanja pokazuju da ako svakodnevno putujete na posao, to povećava stres. Ako kupite mjesto gdje ne morate putovati, nećete imati toliko problema u tom području.



Naravno, sustav pametnog doma, kao što sam ranije spomenuo u članku, vrlo je važan za neke ljude u novoj generaciji. Ljudi danas žele minimizirati rad i raditi stvari na "pametan" način. Zašto ustanete i otvoriti svoje rolete ili upaliti svjetla kada možete reći svom telefonu da to učini umjesto vas. Zašto prolaziti kroz hladnjak i ormare da biste vidjeli što vam je potrebno, kada se vaš popis može ažurirati iz vašeg hladnjaka i poslati na vaš telefon? Zašto ne bi sve na tajmeru, tako da ne morate podešavati toplinu noću ili ujutro - već će znati na kojoj temperaturi želite? Vrlo je pametno i učinkovito dizajnirati ovakav dom, ali je i skup. Opet, financijska situacija će odrediti koliko pametan može biti njihov dom.

Traži u Realigru

 

    Račun Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Postavke

      Za bolje korištenje Realigro web stranica, postaviti postavke za jezik, valuta, kvadrata ili sq ft .

      Postavite sada Ne prikazuj ponovo
    BB