Milenijalci su uznemirili luksuz
Nekoliko puta smo u prethodnim kolumnama govorili o fenomenu "Milenijalci". Za one koji ih nisu slijedili, Milenijalci su jednostavno mladi ljudi današnjice, koji novom modom i navikama uznemiruju sve sektore. Uključujući tržište nekretnina. Do te mjere da su se u mnogim zemljama, poput Španjolske ili Njemačke, primijenile brojne intervencije kako bi se mladim investitorima omogućilo da lakše postignu vlastitu neovisnost stanovanja.
Pa, ako kada govorimo o '' generaciji Z '', mislimo samo na male promjene koje ona donosi u današnjem društvu, varamo se. Zapravo, ključni sektor nekretnina, luksuz, bio je i dalje u tijeku upravo zbog ovog novog dijela stanovništva. Sve odlučniji u društvenim, ali i ekonomskim evolucijskim procesima. U našem ćemo slučaju u današnjoj kolumni pokušati analizirati situaciju u SAD-u, koja se odnosi na luksuzne nekretnine.
Dakle, ako ste spremni, možemo započeti!
Pretpostavljamo da je čak i luksuz pretrpio važne promjene. Prije svega, što se tiče cijena. Zapravo je luksuzni segment u nekim zemljama doživio stvarne padove u ekonomskom smislu. U drugima, smanjenje dostupnosti nekretnina na tržištu. Očiti učinak, kako bi se izbjegla ekstremna devalvacija opeke. Stoga, ako je hitna pandemija pogodila i stup kao što je luksuz, nećete biti iznenađeni ako su promjenu u velikoj mjeri pokrenuli Milenijalci. Da vidimo podatke.
Ako su prije Milenijalci preferirali potpisivanje najmova, sada u Americi predstavljaju 38% kupaca luksuznih nekretnina. Doslovno razbijaju ideju predaka. Onaj koji mladi ljudi, ali i više odraslih, prvo vole kupiti kuće po niskim cijenama, a zatim ih obogatiti i modificirati tek kad postignu snažnu ekonomsku stabilnost.
No, pogledajmo zajedno koja su najpopularnija mjesta za mlade investitore. Prvo sunčana Kalifornija, a slijedi Florida.
Dva područja poznata po svojim prirodnim ljepotama, ali i po prisutnosti mnogih kvartova i gradova u kojima su životni troškovi vrlo visoki. No, čini se da ovo ne predstavlja problem mladim ljudima. Nadalje, znanstvenici su naglasili dodatnu zaslugu Milenijalcima. Ona najobrazovanija generacija, zahvaljujući sadašnjoj ekonomskoj dobrobiti (unatoč krizi). Mogućnost besplatnog obrazovanja, ali i američki mentalni sklop ulaganja od malih nogu u buduće fakultete njihove djece dovela je do rođenja generacije svjesne svojih sposobnosti. I prije svega željan što bržeg osamostaljenja.
Također vas podsjećamo da su Milenijalci oko 72 milijuna Amerikanaca, jedne od najvećih skupina stanovništva, koja se priprema zaroniti u svijet rada i pregovaranja. Kako će se situacija razvijati? Dok čekamo, ostavljamo vam ovu pozitivnu poruku koju su nam dali mladi dečki, koji uče rasti samo malim koracima, u luksuznim nekretninama! Dok čekate da saznate više, nastavite nas pratiti na našim portalima!
Pa, ako kada govorimo o '' generaciji Z '', mislimo samo na male promjene koje ona donosi u današnjem društvu, varamo se. Zapravo, ključni sektor nekretnina, luksuz, bio je i dalje u tijeku upravo zbog ovog novog dijela stanovništva. Sve odlučniji u društvenim, ali i ekonomskim evolucijskim procesima. U našem ćemo slučaju u današnjoj kolumni pokušati analizirati situaciju u SAD-u, koja se odnosi na luksuzne nekretnine.
Dakle, ako ste spremni, možemo započeti!
Pretpostavljamo da je čak i luksuz pretrpio važne promjene. Prije svega, što se tiče cijena. Zapravo je luksuzni segment u nekim zemljama doživio stvarne padove u ekonomskom smislu. U drugima, smanjenje dostupnosti nekretnina na tržištu. Očiti učinak, kako bi se izbjegla ekstremna devalvacija opeke. Stoga, ako je hitna pandemija pogodila i stup kao što je luksuz, nećete biti iznenađeni ako su promjenu u velikoj mjeri pokrenuli Milenijalci. Da vidimo podatke.
Ako su prije Milenijalci preferirali potpisivanje najmova, sada u Americi predstavljaju 38% kupaca luksuznih nekretnina. Doslovno razbijaju ideju predaka. Onaj koji mladi ljudi, ali i više odraslih, prvo vole kupiti kuće po niskim cijenama, a zatim ih obogatiti i modificirati tek kad postignu snažnu ekonomsku stabilnost.
No, pogledajmo zajedno koja su najpopularnija mjesta za mlade investitore. Prvo sunčana Kalifornija, a slijedi Florida.
Dva područja poznata po svojim prirodnim ljepotama, ali i po prisutnosti mnogih kvartova i gradova u kojima su životni troškovi vrlo visoki. No, čini se da ovo ne predstavlja problem mladim ljudima. Nadalje, znanstvenici su naglasili dodatnu zaslugu Milenijalcima. Ona najobrazovanija generacija, zahvaljujući sadašnjoj ekonomskoj dobrobiti (unatoč krizi). Mogućnost besplatnog obrazovanja, ali i američki mentalni sklop ulaganja od malih nogu u buduće fakultete njihove djece dovela je do rođenja generacije svjesne svojih sposobnosti. I prije svega željan što bržeg osamostaljenja.
Također vas podsjećamo da su Milenijalci oko 72 milijuna Amerikanaca, jedne od najvećih skupina stanovništva, koja se priprema zaroniti u svijet rada i pregovaranja. Kako će se situacija razvijati? Dok čekamo, ostavljamo vam ovu pozitivnu poruku koju su nam dali mladi dečki, koji uče rasti samo malim koracima, u luksuznim nekretninama! Dok čekate da saznate više, nastavite nas pratiti na našim portalima!