Ponuda i potražnja u maloprodaji: promjene

Segment maloprodaje pretrpjet će vrlo snažne promjene. I na strani potražnje, ali i na strani ponude. Diljem Europe postoje poteškoće i bit će ih. Ali to nije poanta. Promjene će se uglavnom odnositi na područja oko takozvanih "trgovačkih ulica". No kako bismo dali jasniju sliku situacije, odlučili smo se više usredotočiti na ovu temu. Dakle, nakon detaljne analize studija o kojima su izvještavali stručnjaci, ukazujemo na promjene koje se odnose na ovaj sektor.
Započnimo s odgovorom na najpopularnije pitanje. Koje će posljedice utjecati na maloprodaju pored najluksuznijih trgovačkih ulica?

Prije svega, treba razlikovati tri kategorije cesta: one masovnog tržišta, luksuzne i pristupačne.
U prvom slučaju govorimo o raznovrsnom slivu. Što znači da će, međutim, postojati potreba za održavanjem dostupnosti nekretnina za obuzdavanje potražnje u postojećim strukturama. A, u nekim slučajevima, da ih proširite. Stoga se pretpostavlja povećanje ponude.
U drugom slučaju, međutim, kao što je poznato, govori se o nedodirljivom segmentu. Maloprodaja povezana s luksuznim trgovačkim ulicama vjerojatno će ostati nepromijenjena. Elitni kupci neće uspjeti s obzirom da ovaj segment uzrokuje 80% volumena prodaje u svakoj zemlji.

Zadnja kategorija je, s druge strane, najmanje analizirana. Najmanje očito. Govori se o trgovačkim ulicama koje zauzimaju nišni brendovi koji su, kao takvi, izuzetno osjetljivi na promjene.
Ukratko, doći će do promjena, ali u kojoj mjeri? Glavni problem je onaj koji se odnosi na dimenzijski aspekt. Fiksni troškovi za održavanje poslovnog prostora važne površine u radu veći su od standardnih. Rješenje će biti kretanje putem interneta, utječući na svijet izvan mreže (a time i na nekretnine).
Zapravo nije isključeno ukupno zatvaranje mnogih poduzeća. Nije moguće locirati više ili manje akutnu krizu, što se tiče maloprodaje, između različitih europskih i izvaneuropskih zemalja. To je zato što se difuzija marki, posebno najpoznatijih, širi preko granice na prilično homogen način.
Zaključno, pretpostavlja se izraženija promjena u pristupu i masi (potonje je teško dešifrirati s obzirom na veličinu potražnje).

Nada se da će ovo kritično razdoblje biti što najuticajnije za tržište nekretnina (također uzimajući u obzir segment maloprodaje). Za sada se očekuje povratak u normalu, čak i postupan.
Mi u Realigrou nastavit ćemo ažurirati naše čitatelje kako bi mogli analizirati nekretnine ne samo za tržište najmova i stanova. Ali isto tako i za sve naizgled sporedne aspekte nekretnina, ali koji, kao što smo vidjeli, predstavljaju žarište čitavog društva.

Traži u Realigru

 

    Račun Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Postavke

      Za bolje korištenje Realigro web stranica, postaviti postavke za jezik, valuta, kvadrata ili sq ft .

      Postavite sada Ne prikazuj ponovo
    BB