Izbor svojstava: jer lokacija toliko utječe na starije osobe

Čini se da lokacija nekretnina općenito ima dvije glavne opcije: odabrati najaktivnije i središnje dijelove grada ili periferne. Inače, kada se govori o prirodi mjesta, potencijalni investitori svoje odluke usmjeravaju zbog blizine - udaljenosti od mora ili planine.
No, prema anketama koje su iznijeli glavni ekonomisti, za starije ljude koji žele kupiti nekretninu ili kao drugi dom ili kao definitivno mjesto za mirnu mirovinu, lokacija imovine je od temeljne važnosti.
No, koji su brojevi ograničeni na ovaj izbor?

Govori se o 56% investitora koji svoj izbor usmjeravaju na temelju lokalizacije. Uz ovaj element, koji je svakako od temeljne važnosti, identificiramo još jedan kriterij: onaj koji se odnosi na pristupačnost. Čini se da je značajan čimbenik, zapravo, od temeljne važnosti za prethodno navedene odluke. Tržište nekretnina u velikoj mjeri ovisi o sposobnosti investitora da mu pristupi kroz doprinos vlastitog investicijskog kapitala. Usko povezan s ovim konceptom je cijena poluga.
Cilj starijih kupaca, u stvari, uživa široku financijsko - financijsku dostupnost, kako bi se osigurao prilično brz povrat kapitala i, što je manje važno, sužavanje raspona sve izraženije potražnje.

U ovom očigledno jasnom okviru, preporučljivo je identificirati stavove koji buduće investitore vode prema izboru i kupnji njihovog doma iz snova, kako bi njihova analiza mogla biti korisna za programere.

Definirano je, treće doba, "rastuće" tržište, jer je sve teže razumjeti navike starijih kupaca.
Dok je za Millennials lakše razumjeti njihove sklonosti, s obzirom da mnogo toga ovisi o trenutnim trendovima, za starije je stanje dijametralno suprotno.

Novi su zapravo prilike i udobnost stvoreni posebno za poboljšanje životnih uvjeta ove dobne skupine koja, čini se, ponovno oživljava novu mladost.
Zapravo, ako su ranije tiše, obično nekontaminirane i iznimno prirodne površine bile u rukama viših ulagača, sada je lokalizacija koncentrirana na kulturno aktivna područja i također prepuna mladih ljudi.

U analizi teritorija i moguće imovine koja će biti odabrana više ne postoji isti kognitivni objekt, budući da su se potrebe ovog ciljnog tržišta razvijale.

Značajnu pomoć predstavljaju domaće institucije, koje mogu biti glasnogovornici i usmjeriti interese kupaca, čineći tako zahtjev sve homogenijim kako bi se nekretninama osiguralo pažljivije i poštivanje potreba investitora.

Raznolikost i sposobnost poduzeća su stoga osnova teritorija koji vlasnicima nekretnina omogućuje da pronađu savršenu potražnju za sve raznolikom ponudom.

Traži u Realigru

 

    Račun Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Postavke

      Za bolje korištenje Realigro web stranica, postaviti postavke za jezik, valuta, kvadrata ili sq ft .

      Postavite sada Ne prikazuj ponovo
    BB