New York redevelopment: kada se najstarija susjedstva ponovno rađaju

Kada govorimo o ponovnom razvoju, obično govorimo o dekadentnim zgradama i strukturama koje se sada smatraju demodijama u skladu s trenutnim standardima. Najstarija područja metropole, ili područje koje datira iz prošlosti, ponovno se razvijaju.

 Ali što ako vam kažemo da financijsko srce jednog od najpoznatijih gradova na svijetu, New Yorka, potpuno mijenja svoje karakteristike i destinacije korištenja? Posebno, ulica One Town, nesporni protagonist Manhattana, prolazi kroz značajne promjene u pogledu obnove mnogih ureda, pretvorenih u privatne rezidencije.

Rok za izvođenje radova je 2020. godine.

Što ovaj projekt uključuje u detalje?
Ideja proizlazi iz hitne potrebe da se odgovori na sve snažniju potražnju: koja se odnosi na nove stanovnike koji su, eksponencijalno rastući, morali tražiti nova imanja u kojima bi se naselili. Obnova će obuhvatiti 51 kata s 556 stanova, uključujući studije, četverosobne stanove i penthouse, za ukupno 174.000 četvornih metara poslovnog prostora. Promjena destinacije bez presedana, u jednom od najpoznatijih područja cijele velike jabuke: Wall Street

Nekoliko je tvrtki odlučilo staviti svoj potpis na ove projekte, neosporne važnosti, dodajući usluge određene razine u '' slobodno vrijeme '' i '' fitness '', jamčeći komercijalnu vrijednost tim svojstvima, mnogo više visoka.

Pravi val promjena dogodio se već u 70-im godinama, ali još oštriji preokret datira iz 11. rujna, dan koji je nažalost ostao neizbrisiv u svjetskoj povijesti.

Tijekom proteklog desetljeća ulaganja u objekte i nekretnine dosegla su i udvostručila 30 milijardi dolara. Izvori financiranja su za većinu stranaca, ali znate, tko ne bi volio sudjelovati u tako ambicioznom projektu?
Među raznim tehnološkim tvrtkama spominjemo Spotify, Condé Nast i WeWork.

Prelazak s ureda na stambene zgrade omogućio je prebacivanje oko 62.000 novih stanovnika u New York. I to nije sve. Budući da se prema statističkim podacima čini da se tržište stambenih objekata povećava kako na strani potražnje, tako i prije svega na strani ponude.

Podsjećamo da, kao što je poznato ljubiteljima teritorijalnog marketinga, što je prostor bolje artikuliran u smislu infrastrukture, to se povećava razina privlačnosti, što jamči značajan ekonomski povrat.

Paralelno s povećanjem konkurentskog potencijala područja, strukture na tom području također rastu i povećavaju vrijednost, što uključuje jasan ekonomski povrat za cijeli grad.

Što reći, čini se da se velika jabuka odlučila proširiti i poboljšati u kvalitativnom i kvantitativnom smislu. Nadamo se da se ova radikalna promjena može nastaviti neprekidno tijekom sljedećih godina, bez ikakve faze uhićenja!

Traži u Realigru

 

    Račun Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Postavke

      Za bolje korištenje Realigro web stranica, postaviti postavke za jezik, valuta, kvadrata ili sq ft .

      Postavite sada Ne prikazuj ponovo
    BB