Kupci predugo kupuju kuću - to je ono što se događa na tržištu nekretnina
Bez obzira jesu li ljudi čvrsto odlučni ili neprestano neodlučni, postoji nesporna činjenica: kupcima novih nekretnina treba 124 sata da pronađu svoj dom iz snova i kupe ga. Na temelju analize na uzorku od 2.000 potencijalnih kupaca, utvrđeno je da je potrebno više od 10 dana prije potpisivanja kupoprodajnog ugovora.
Ali što ovisi o tom dramatičnom povećanju vremena između faze prije kupnje i stvarne kupnje?
Općenito, to je stav koji proizlazi iz osnovne nesigurnosti. Možda nacije u kojima je ovaj fenomen koncentriran ne jamče razinu transparentnosti koja bi omogućila investitorima da poduzmu taj korak u potpunom miru i spokojstvu.
Kako prodavači mogu riješiti ovu situaciju? I iznad svega, što bi moglo biti rješenje koje bi im omogućilo da segmentiraju vlastiti zahtjev kako bi izbjegli ove zastale faze?
Kako bi se potaknuo brži sastanak između ponude i potražnje, potrebno je u oglas uključiti što više detalja kako bi se osigurao cjelovit pogled koji može stvoriti jasnu i razumljivu sliku za sve buduće vlasnike kuća.
Prema statističkim istraživanjima, prije svega nova Millennials, za koju znamo da dominiraju na globalnoj sceni tržišta nekretnina, bave se onim detaljima koji mogu biti krajnje diskriminatorni u izboru i izboru nekretnina.
Prije nego što se odluče za nekretninu, kupci u dobi od 21 do 29 godina posvećuju mnogo vremena detaljnoj analizi svakog detalja nekretnine, u fazi prije kupnje. Umjesto toga, manje vremena koriste portfelji muškaraca u dobi od 30 do 39 godina, možda upravo zbog više predstojećih potreba koje se daju i po dobi, ali i zbog odgovornosti koje su ograničene na radnu i / ili obiteljsku sferu.
Prema prethodno objavljenom istraživanju, bilo bi korisnije za kupce, a brže za prodavače, više vremena provesti u potrazi za detaljima imovine, a ne fizičkom posjetom istih, ako već na početku nisu svi prisutni potrebne uvjete koji daju zadovoljavajuću sliku o dotičnoj kući.
Dobro ćete razumjeti da ključ svega gravitira oko pojma prianjanja ideja i konkretizacije istog u kući vaših snova.
Nesigurna ekonomska situacija u svijetu, potaknuta globalnom krizom, ohrabrila je kupce iz cijelog svijeta da odaberu nekretnine s kritičnijim duhom koji bi, hipotetički, mogli zadovoljiti njihove potrebe.
Razlog zašto, poznati 124 sata vremena, koji su nekada bili u mogućnosti birati, nisu simptom krize na tržištu nekretnina ili nemogućnosti prodavača da se savršeno povežu s potražnjom. Ali sve to proizlazi iz snažne "zrelosti" koja se širi u portfeljima budućih kupaca koji prije donošenja tako važnog koraka žele biti sigurni da imaju prave vjerodajnice za to!
Ali što ovisi o tom dramatičnom povećanju vremena između faze prije kupnje i stvarne kupnje?
Općenito, to je stav koji proizlazi iz osnovne nesigurnosti. Možda nacije u kojima je ovaj fenomen koncentriran ne jamče razinu transparentnosti koja bi omogućila investitorima da poduzmu taj korak u potpunom miru i spokojstvu.
Kako prodavači mogu riješiti ovu situaciju? I iznad svega, što bi moglo biti rješenje koje bi im omogućilo da segmentiraju vlastiti zahtjev kako bi izbjegli ove zastale faze?
Kako bi se potaknuo brži sastanak između ponude i potražnje, potrebno je u oglas uključiti što više detalja kako bi se osigurao cjelovit pogled koji može stvoriti jasnu i razumljivu sliku za sve buduće vlasnike kuća.
Prema statističkim istraživanjima, prije svega nova Millennials, za koju znamo da dominiraju na globalnoj sceni tržišta nekretnina, bave se onim detaljima koji mogu biti krajnje diskriminatorni u izboru i izboru nekretnina.
Prije nego što se odluče za nekretninu, kupci u dobi od 21 do 29 godina posvećuju mnogo vremena detaljnoj analizi svakog detalja nekretnine, u fazi prije kupnje. Umjesto toga, manje vremena koriste portfelji muškaraca u dobi od 30 do 39 godina, možda upravo zbog više predstojećih potreba koje se daju i po dobi, ali i zbog odgovornosti koje su ograničene na radnu i / ili obiteljsku sferu.
Prema prethodno objavljenom istraživanju, bilo bi korisnije za kupce, a brže za prodavače, više vremena provesti u potrazi za detaljima imovine, a ne fizičkom posjetom istih, ako već na početku nisu svi prisutni potrebne uvjete koji daju zadovoljavajuću sliku o dotičnoj kući.
Dobro ćete razumjeti da ključ svega gravitira oko pojma prianjanja ideja i konkretizacije istog u kući vaših snova.
Nesigurna ekonomska situacija u svijetu, potaknuta globalnom krizom, ohrabrila je kupce iz cijelog svijeta da odaberu nekretnine s kritičnijim duhom koji bi, hipotetički, mogli zadovoljiti njihove potrebe.
Razlog zašto, poznati 124 sata vremena, koji su nekada bili u mogućnosti birati, nisu simptom krize na tržištu nekretnina ili nemogućnosti prodavača da se savršeno povežu s potražnjom. Ali sve to proizlazi iz snažne "zrelosti" koja se širi u portfeljima budućih kupaca koji prije donošenja tako važnog koraka žele biti sigurni da imaju prave vjerodajnice za to!