Zemlje u kojima cijene nekretnina rastu!
Znamo da tržište nekretnina sada pretpostavlja različite oblike, koji se razlikuju prema ciljanoj potražnji. To se događa dok se sve više novih tipova investitora odlučuje pojaviti u nekretninama. Bilo da se radi o mladim milenijalcima, starcima koji traže opuštanje ili očevima obitelji koji žele početi ispočetka, nema sumnje: želja za kupnjom imanja u 2019. uopće se nije promijenila.
Unatoč poskupljenju, u nekim je zemljama doista nesrazmjerno, čini se da zahtjev nije prestao.
Ali odlučili smo detaljno analizirati svjetsku situaciju, posebno pokušavajući shvatiti kako i prije svega gdje su cijene nekretnina dosegle tako visoke razine.
Luksuzni segment u Japanu, Španjolskoj, Singapuru i Sjedinjenim Američkim Državama zabilježio je izvrsne rezultate već u 2018. godini, što mu je omogućilo da se značajno proširi ove godine, nabavljajući nove portfelje iz inozemstva zbog optimistične vizije zajamčene stabilnošću ekonomski fond.
Doista, poskupljenje je povećalo strane države. Primjerice, u Singapuru stopa prodaje prodajnih ugovora porasla je na 11 postotnih bodova više nego prošle godine. Također se sjećamo da je Japan imao dodatnu opremu zahvaljujući nadogradnji koja proizlazi iz predstojećih Olimpijskih igara u Tokiju 2020. godine.
Kad je riječ o američkim nekretninama, a s jedne strane nekretnina New Yorka ostale su nepromijenjene, isto se ne može reći za Los Angeles, jer su nekretnine u odnosu na prošlu godinu postale skuplje za 7,7%.
Izvrsno je i tržište u San Franciscu, gdje je prodaja kuća određene vrijednosti (govorimo o minimalno dva milijuna dolara) pretrpjela 16%. Ono što uznemiruje je paralelno povećanje cijena onom potražnje, što, čini se, ne obeshrabruje unatoč činjenici da je u svim zemljama svijeta još uvijek dio značajnog stanovništva koji živi u teškim ekonomskim uvjetima.
S druge strane, kraljica elegancije, čak i u nekretninama, izgleda da nije bila takav doprinos koji bi investitorima omogućila konverziju svojih resursa na tržište nekretnina. Lokalna umjetnost i ljepota nisu uspjeli uvjeriti potražnju za pojavom na francuskom tržištu.
Što reći, čini se da generalno tržište luksuza ne poznaje nikakve krize. Unatoč tome, ostaje jasno da situacija u svijetu nije homogena i da prije svega dio uspješnosti sklapanja kupoprodajnog ugovora ovisi i o ekonomskim mogućnostima pojedinog ulagača, ali i o percepciji ekonomsko-političke stabilnosti da zemlja uspijeva prenijeti međunarodno
Unatoč poskupljenju, u nekim je zemljama doista nesrazmjerno, čini se da zahtjev nije prestao.
Ali odlučili smo detaljno analizirati svjetsku situaciju, posebno pokušavajući shvatiti kako i prije svega gdje su cijene nekretnina dosegle tako visoke razine.
Luksuzni segment u Japanu, Španjolskoj, Singapuru i Sjedinjenim Američkim Državama zabilježio je izvrsne rezultate već u 2018. godini, što mu je omogućilo da se značajno proširi ove godine, nabavljajući nove portfelje iz inozemstva zbog optimistične vizije zajamčene stabilnošću ekonomski fond.
Doista, poskupljenje je povećalo strane države. Primjerice, u Singapuru stopa prodaje prodajnih ugovora porasla je na 11 postotnih bodova više nego prošle godine. Također se sjećamo da je Japan imao dodatnu opremu zahvaljujući nadogradnji koja proizlazi iz predstojećih Olimpijskih igara u Tokiju 2020. godine.
Kad je riječ o američkim nekretninama, a s jedne strane nekretnina New Yorka ostale su nepromijenjene, isto se ne može reći za Los Angeles, jer su nekretnine u odnosu na prošlu godinu postale skuplje za 7,7%.
Izvrsno je i tržište u San Franciscu, gdje je prodaja kuća određene vrijednosti (govorimo o minimalno dva milijuna dolara) pretrpjela 16%. Ono što uznemiruje je paralelno povećanje cijena onom potražnje, što, čini se, ne obeshrabruje unatoč činjenici da je u svim zemljama svijeta još uvijek dio značajnog stanovništva koji živi u teškim ekonomskim uvjetima.
S druge strane, kraljica elegancije, čak i u nekretninama, izgleda da nije bila takav doprinos koji bi investitorima omogućila konverziju svojih resursa na tržište nekretnina. Lokalna umjetnost i ljepota nisu uspjeli uvjeriti potražnju za pojavom na francuskom tržištu.
Što reći, čini se da generalno tržište luksuza ne poznaje nikakve krize. Unatoč tome, ostaje jasno da situacija u svijetu nije homogena i da prije svega dio uspješnosti sklapanja kupoprodajnog ugovora ovisi i o ekonomskim mogućnostima pojedinog ulagača, ali i o percepciji ekonomsko-političke stabilnosti da zemlja uspijeva prenijeti međunarodno