Barcelona i tržište nekretnina: grad postaje "za bogate"
Poznato je da na neka posebno fascinantna mjesta nikada ne utječu kritična razdoblja poput drugih. Bilo da je ljeto ili zima, visoka ili niska sezona, postoje oni aktivni gradovi, a pogotovo pod tražilom investitora 365 dana u godini. No često se može dogoditi da se zbog te velike autonomije krivulja ponude pomakne prema dobro definiranom cilju: onom budućih bogatih ulagača. Sve je to ono što se trenutno događa u Španjolskoj, upravo u jednom od najljepših i turističkih gradova: Barceloni.
Zapravo, u prvih nekoliko mjeseci 2019. godine na tržištu nekretnina nije postojala čak ni kuća za manje od 150.000 eura. Ovaj detalj koji se doima može činiti marginalnim, u stvarnosti je simptom doista značajne promjene. Barcelona Real Estate mijenja oblik, prilagođavajući se novoj segmentaciji, onoj bogatih.
Već 2018. završilo se s velikim povećanjem cijena kuća čak iu Madridu, glavnom gradu, od 16,4%, razini koja se na nacionalnoj razini pokazala dobrom stopom od 13% više.
Nakon kolapsa koji je vidio protagonista Barcelone, još 2007. godine, Španjolska je 2014. godine otvorila novu eru: onu pozitivnog trenda koji je, čini se, dostigao povijesne vrhunce. Problem koji proizlazi iz ove situacije proizlazi iz nedostatka velikog i raznovrsnog stambenog fonda koji bi mogao zadovoljiti svaki zahtjev na tržištu, preferirajući očito uži i financijski snažniji krug.
Nesporni pritisak potražnje prouzročio je neku vrstu '' učinka lijevka '' koji drastično smanjuje mogućnost pronalaženja nove imovine u Barceloni iu Madridu. Razlog zašto, s vremenom, svojstva postaju demodé, dok se potrebe investitora mijenjaju i mijenjaju u vrsti društva, politike, pa čak i okoline.
Još jedno područje koje najbolje odražava takvu situaciju s ekonomskog stajališta, ali prije svega nekretnine, je tzv. '' Diagonal Mar '', područje na kojem su 2018. godine dovršene prodaje za 12.000 eura po četvornom metru. Očigledno se radi o drevnim i luksuznim vilama i tavanima opremljenim svim udobnostima kao i prekrasnim pogledom na more.
Međutim, postoje i objekti određene razine, kao što su hoteli, konvencijski i trgovački centri, a da ne spominjemo muzeje i privatne plaže koje svake godine privlače turiste iz cijelog svijeta.
Međutim, transakcije rastu, uz povećanje prodaje od 8% u odnosu na 2017. godinu. Najveći investitori španjolske opeke su Talijani, a slijede ih Amerikanci i Nijemci.
Što reći, čini se da je španjolska cigla postala zlatna!
Zapravo, u prvih nekoliko mjeseci 2019. godine na tržištu nekretnina nije postojala čak ni kuća za manje od 150.000 eura. Ovaj detalj koji se doima može činiti marginalnim, u stvarnosti je simptom doista značajne promjene. Barcelona Real Estate mijenja oblik, prilagođavajući se novoj segmentaciji, onoj bogatih.
Već 2018. završilo se s velikim povećanjem cijena kuća čak iu Madridu, glavnom gradu, od 16,4%, razini koja se na nacionalnoj razini pokazala dobrom stopom od 13% više.
Nakon kolapsa koji je vidio protagonista Barcelone, još 2007. godine, Španjolska je 2014. godine otvorila novu eru: onu pozitivnog trenda koji je, čini se, dostigao povijesne vrhunce. Problem koji proizlazi iz ove situacije proizlazi iz nedostatka velikog i raznovrsnog stambenog fonda koji bi mogao zadovoljiti svaki zahtjev na tržištu, preferirajući očito uži i financijski snažniji krug.
Nesporni pritisak potražnje prouzročio je neku vrstu '' učinka lijevka '' koji drastično smanjuje mogućnost pronalaženja nove imovine u Barceloni iu Madridu. Razlog zašto, s vremenom, svojstva postaju demodé, dok se potrebe investitora mijenjaju i mijenjaju u vrsti društva, politike, pa čak i okoline.
Još jedno područje koje najbolje odražava takvu situaciju s ekonomskog stajališta, ali prije svega nekretnine, je tzv. '' Diagonal Mar '', područje na kojem su 2018. godine dovršene prodaje za 12.000 eura po četvornom metru. Očigledno se radi o drevnim i luksuznim vilama i tavanima opremljenim svim udobnostima kao i prekrasnim pogledom na more.
Međutim, postoje i objekti određene razine, kao što su hoteli, konvencijski i trgovački centri, a da ne spominjemo muzeje i privatne plaže koje svake godine privlače turiste iz cijelog svijeta.
Međutim, transakcije rastu, uz povećanje prodaje od 8% u odnosu na 2017. godinu. Najveći investitori španjolske opeke su Talijani, a slijede ih Amerikanci i Nijemci.
Što reći, čini se da je španjolska cigla postala zlatna!