Božić i nekretnine: novosti domaćeg dekorja
Božić je razdoblje u godini kada sve postaje bogatije. Ulice su pune svjetala, djeca slave, a čak i kuće postaju temelj za sve ekstremnije dekoracije. Ali ponekad to ide i dalje i dovodi do ekscesa. No, prema najnovijim statistikama, sve više i više ljudi napušta božićnu žurbu i postaje pravi '' Scrooges '' (samo da ostanu na temu Christmas'Carol).
Odred je započeo već iz dvorišta, često definiran kao '' ljepljiv '' od 32% ispitanika, dok su milenijali još više povezani s tradicijom, ili općenito s konceptom zabave i zabave.
Istraživanje provedeno u Sjedinjenim Američkim Državama izvijestilo je da su čak i oni koji su kupili kuću u Washingtonu posljednjih godina odlučili da se odmaknu od božićnog glitza na dekorativnoj razini i da se predaju takozvanom '' otrcanom šiku '', minimalističkom stilu otrcan izgled, ali zapravo vrlo tražen.
Element koji nedvojbeno ima određeni učinak je izbor božićnih drvaca koji više nisu zeleni i neproporcionalni, već suhe grane koje se objesiti na zid i ukrašavaju na delikatan način i bez previše dodatnih ukrasa.
Statistički, samo 11% kupuje tradicionalnu jelu.
Ono što "pobjeđuje" 2018. je nesumnjivo jedna riječ: autentičnost. Također, s obzirom na izbor materijala, orijentirani smo prema egzotici: bambus i juta moraju imati 2018. godinu.
Svijeće ostaju temeljni božićni element, ali se u tom slučaju biraju ukrasi i manje veličine, ali s većim brojevima.
Savršena boja za dekoriranje vaših kuća više nije klasično zlato, već bijelo i, slušajte, slušajte, prah i konopac.
Uvijek da ostanu na temu recikliranja, dekoracije su '' suhe '': bobice i suho voće ne mogu propustiti na postavljenim stolovima.
Što se tiče iluminacija, dobro, one nikad ne izlaze iz mode. Doista, sada se odlučujemo za vanjske svjetlosne serije koje mogu ukrasiti čak i nagnute krovove.
Dakle, ako želite imati neponovljiv stil za vaš dom, zapamtite osnovne elemente: jedinstvenost, jednostavnost i puno svjetla!
Odred je započeo već iz dvorišta, često definiran kao '' ljepljiv '' od 32% ispitanika, dok su milenijali još više povezani s tradicijom, ili općenito s konceptom zabave i zabave.
Istraživanje provedeno u Sjedinjenim Američkim Državama izvijestilo je da su čak i oni koji su kupili kuću u Washingtonu posljednjih godina odlučili da se odmaknu od božićnog glitza na dekorativnoj razini i da se predaju takozvanom '' otrcanom šiku '', minimalističkom stilu otrcan izgled, ali zapravo vrlo tražen.
Element koji nedvojbeno ima određeni učinak je izbor božićnih drvaca koji više nisu zeleni i neproporcionalni, već suhe grane koje se objesiti na zid i ukrašavaju na delikatan način i bez previše dodatnih ukrasa.
Statistički, samo 11% kupuje tradicionalnu jelu.
Ono što "pobjeđuje" 2018. je nesumnjivo jedna riječ: autentičnost. Također, s obzirom na izbor materijala, orijentirani smo prema egzotici: bambus i juta moraju imati 2018. godinu.
Svijeće ostaju temeljni božićni element, ali se u tom slučaju biraju ukrasi i manje veličine, ali s većim brojevima.
Savršena boja za dekoriranje vaših kuća više nije klasično zlato, već bijelo i, slušajte, slušajte, prah i konopac.
Uvijek da ostanu na temu recikliranja, dekoracije su '' suhe '': bobice i suho voće ne mogu propustiti na postavljenim stolovima.
Što se tiče iluminacija, dobro, one nikad ne izlaze iz mode. Doista, sada se odlučujemo za vanjske svjetlosne serije koje mogu ukrasiti čak i nagnute krovove.
Dakle, ako želite imati neponovljiv stil za vaš dom, zapamtite osnovne elemente: jedinstvenost, jednostavnost i puno svjetla!