Božić i nekretnine: inovacije u namještaju
Božić je doba godine kada je sve bogatije. Ulice su pune svjetala, djeca slave i kuće su također osnova za još ekstremnije dekoracije.
Ali ponekad to ide i dalje i dovodi do viška radnika. Međutim, prema najnovijim statistikama, sve je više ljudi u božićnoj žurbi i postaju 'pravi' 'Scrooge' (samo da ostanu na Božićnoj temi).
Millennials već su povezani s tradicijom ili općim konceptom slavlja i zabave, često 32% ispitanika naziva "ljepljivim", već započetim dvorskim ukrasima.
Čak i oni koji su kupili kuću u Washingtonu posljednjih godina, njihova istraživanja u Sjedinjenim Državama izvijestila su u izvješću da su odlučili dati joj dekorativnu razinu božićnog bljeska i "dati" takozvani otrcani šik za minimalistički stil, ali izgled je zapravo bio vrlo tražen.
Naravno, element s određenim učinkom je izbor zelenih i neproporcionalnih božićnih drvaca, ali za obešenje suhih grana na zidu i njihovo ukrašavanje nježno i bez previše dodatnih ukrasa.
Statistički, samo 11% kupuje tradicionalnu jelu.
"Pobjeda" iz 2018. je nesumnjivo riječ: originalnost. A kada je riječ o odabiru materijala, imamo egzotični cilj: što bi bambus i juta trebali imati.
Svijeće ostaju osnovni božićni članak, ali iu ovom slučaju se biraju dekoracije i manje veličine, ali s većim brojevima.
Savršena boja za ukrašavanje vaših domova više nije klasično zlato, već bijelo, slušatelji, osjetila, prašina i konopac.
Međutim, '' suhi '' ukrasi su popularni, što se tiče reciklaže: jagode i sušeno voće ne mogu se ostaviti na postavljenim stolovima.
Kada je u pitanju rasvjeta, oni nikada ne izlaze iz mode. Zapravo, sada više volimo vanjske svjetlosne komplete koji čak mogu ukrasiti i kosi krov.
Dakle, ako želite imati jedinstven stil za vaš dom, zapamtite osnovne elemente: jedinstvenost, jednostavnost i puno svjetla!
Ali ponekad to ide i dalje i dovodi do viška radnika. Međutim, prema najnovijim statistikama, sve je više ljudi u božićnoj žurbi i postaju 'pravi' 'Scrooge' (samo da ostanu na Božićnoj temi).
Millennials već su povezani s tradicijom ili općim konceptom slavlja i zabave, često 32% ispitanika naziva "ljepljivim", već započetim dvorskim ukrasima.
Čak i oni koji su kupili kuću u Washingtonu posljednjih godina, njihova istraživanja u Sjedinjenim Državama izvijestila su u izvješću da su odlučili dati joj dekorativnu razinu božićnog bljeska i "dati" takozvani otrcani šik za minimalistički stil, ali izgled je zapravo bio vrlo tražen.
Naravno, element s određenim učinkom je izbor zelenih i neproporcionalnih božićnih drvaca, ali za obešenje suhih grana na zidu i njihovo ukrašavanje nježno i bez previše dodatnih ukrasa.
Statistički, samo 11% kupuje tradicionalnu jelu.
"Pobjeda" iz 2018. je nesumnjivo riječ: originalnost. A kada je riječ o odabiru materijala, imamo egzotični cilj: što bi bambus i juta trebali imati.
Svijeće ostaju osnovni božićni članak, ali iu ovom slučaju se biraju dekoracije i manje veličine, ali s većim brojevima.
Savršena boja za ukrašavanje vaših domova više nije klasično zlato, već bijelo, slušatelji, osjetila, prašina i konopac.
Međutim, '' suhi '' ukrasi su popularni, što se tiče reciklaže: jagode i sušeno voće ne mogu se ostaviti na postavljenim stolovima.
Kada je u pitanju rasvjeta, oni nikada ne izlaze iz mode. Zapravo, sada više volimo vanjske svjetlosne komplete koji čak mogu ukrasiti i kosi krov.
Dakle, ako želite imati jedinstven stil za vaš dom, zapamtite osnovne elemente: jedinstvenost, jednostavnost i puno svjetla!