Rast, promjene: novi stambeni

Covid je značajno obilježio nekretnine. Više smo puta naglašavali kako su se svi segmenti u Europi promijenili. Razumijevanje u što ulažete, pogotovo u nekretnine, temeljno je za analizu promjena na tržištu i potreba potencijalnih ulagača.
No, usprkos „porastu potražnje“, postoje neki ciljevi za koje se čini da nisu uključeni u ovu fazu procvata nekretnina.
U današnjem stupcu pokušat ćemo razumjeti kako se na europskoj razini kreću i investitori i razne nacije. U smislu potražnje, ali i ponude.
Dakle, ako ste spremni, danas možemo otvoriti naš mini vodič.

Počnimo s dobrim vijestima. Stambeni sektor ponovo raste. Bez obzira na zemlju referencije, širom Europe svjedoci smo tržišta snažnog oporavka potražnje. To je u kombinaciji s širokom ponudom, zajamčenom ratom pada. Covid je ustvari doveo do potrebe da nacionalne vlade uvelike promijene nekretnine. Konkretno, postojale su brojne akcije i programi usmjereni na smanjenje poreza na imovinu. Ili čak i na plaćanje zakupa.

Pa koji su to segmenti koji najviše pate? Oni koji se odnose na preko 60-ih i na mlade. Govorimo o stambenim modelima koje zahtijevaju ove kategorije, potpuno suprotstavljeni, koji, paradoksalno, ulaze u krizu. Što se tiče mladih ljudi, nedavno je usvojen sustav suživota. Dijeljenje prostora koji se pokazao optimalnim i boljim od klasičnog zakupa. Međutim, sustav je visoko kritiziran s obzirom na situaciju u Covidu. Slično tome, standardni najmovi povećavaju cijene i više nisu toliko privlačni onima kojima, poput studenata, treba privremeni i prije svega ekonomski smještaj. Ali to nije sve. Prava vijest je upravo za suprotni segment. Ili za one starije od 60 godina. Takozvani stariji život rođen je nedavno.

Pravi ciljni cilj koji predstavlja važan segment na tržištu nekretnina. Prije toga, zapravo, poseban značaj nije bio dan 60-ima, ali tijekom godina, seniori su prošli kroz ono što se naziva povratak u mladost. Povratak koji sa sobom donosi nove potrebe koje nisu uvijek jasno prisutne u današnjoj nekretnini. Ovdje ćemo konfigurirati nove modele života koji su prikladni za ovu kategoriju, ali koje nacionalne vlade, u ovom trenutku, ne potiču posebno. Jednostavna i intuitivna tehnologija iu kućnoj automatizaciji, veliki, ali istovremeno lako upravljani prostori, i posljednje, ali ne najmanje bitno, svojstva smještena u tihim, ali ne i izoliranim područjima.
Ali tko ima koristi od pandemijske situacije? Oni su srednji bendovi koji, čini se, žive optimalno razdoblje, u smislu trenutnog odgovora na različite potrebe.

Razumijevanje posljedica za različite ciljeve gotovo je nemoguće. Pojava ovih „novih“ segmenata vjerojatno je jasan pokazatelj promjene tvrtke koja će se, možda, preliti i na tržište nekretnina.
Za više informacija, pozivamo vas da budete ažurirani na našoj stranici!

Traži u Realigru

 

    Račun Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Postavke

      Za bolje korištenje Realigro web stranica, postaviti postavke za jezik, valuta, kvadrata ili sq ft .

      Postavite sada Ne prikazuj ponovo
    BB